Bent u op zoek naar “De Mol: de machtigste mediafamilie van Nederland”?
Hier is de beoordeling van dit boek geschreven door Koster, Mark en gepubliceerd in 2020 door Uitgeverij Balans.
Op het gebied van inhoud en plot vraag je je misschien af of er een verkorte versie is van De Mol: de machtigste mediafamilie van Nederland of wat de mooiste passages zijn.
+ Overzichtsindex
Titel | De Mol: de machtigste mediafamilie van Nederland |
Auteur | Koster, Mark |
Uitgever | Uitgeverij Balans |
Aantal pagina's | 288 |
Datum | 2020 |
Code | 9463820256 |
In dit familie-epos schetst Mark Koster aan de hand van vier generaties De Mol hoe één familie nu al decennialang bepaalt wat wij aan nieuws, muziek en vermaak krijgen voorgeschoteld....
Tevreden | 4 | |
Lengte | 3.5 | |
Eindstand | 3.7 |
Het boek De Mol: de machtigste mediafamilie van Nederland geschreven door Koster, Mark bestaat uit 288 pagina's en werd uitgegeven doorUitgeverij Balans.
De Mol: de machtigste mediafamilie van Nederland is geschreven door Koster, Mark en werd in 2020 uitgebracht met code 9463820256.
Je kunt De Mol: de machtigste mediafamilie van Nederland van Koster, Mark online kopen op deze pagina, waar je andere informatie vindt zoals prijs en beschikbare maten.
Liefhebbers van De Mol: de machtigste mediafamilie van Nederland doen over het algemeen onderzoek naar gerelateerde zaken.
Voordat u dit boek uit de afdeling Podiumkunsten aan uw winkelmandje toevoegt, kunt u eerst de meningen van andere lezers doornemen om te begrijpen wat zij denken en of het echt wordt aanbevolen, gezien de schrijfstijl van Koster, Mark.
Zoek eerst online tussen de verschillende beschikbare edities en controleer of De Mol: de machtigste mediafamilie van Nederland op voorraad is in paperback-, flexibele omslag- of eBook-formaat.
In het geval van een paperbackboek, controleer dan of er een gratis verzendservice beschikbaar is voor thuisbezorging of dat u liever naar een boekwinkel of een andere winkel gaat.
Als u van voordelen houdt, kan het verstandig zijn om een gebruikt exemplaar te zoeken of aandacht te besteden aan eventuele promoties of reclames van de maand.