Was je op zoek naar een boek over reclame?
Bekijk de beste boeken over dit onderwerp door te bladeren door onze bijgewerkte ranglijst voor november 2024!
In deze selectie laten we u enkele voorbeelden zien van aanbevolen boeken over reclame die online worden verkocht in digitaal of gedrukt formaat.
+ Overzichtsindex
Hier is een lijst met 7 boeken over reclame die je vandaag nog kunt lezen!
Partituur | 4.6 |
Auteur | Ogilvy, David |
Titel | Confessions of an Advertising Man |
Uitgever | Oldcastle Books Ltd |
Bladzijden | 192 |
Publicatie | Een onbekend jaar |
Intrige: A new edition of the timeless business classic featured on Mad Men—as fresh and relevant now as t...
Partituur | 4.6 |
Auteur | Barry, Pete |
Titel | The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later |
Uitgever | Thames & Hudson |
Bladzijden | 320 |
Publicatie | Een onbekend jaar |
Intrige: Inclding chapters on interactive advertising and integrated advertising, this edition contains fifty...
Partituur | 4.5 |
Auteur | Keller, Gottfried |
Titel | Kleider machen Leute. Textausgabe mit Kommentar und Materialien: Reclam XL – Text und Kontext: 16125 |
Uitgever | Reclam, Philipp |
Bladzijden | 89 |
Publicatie | Een onbekend jaar |
Intrige: Eine Kutschfahrt befördert Wenzel Strapinski, den armen Schneider aus Seldwyla, unversehens zum pol...
Partituur | 4.6 |
Auteur | Kleist, Heinrich von |
Titel | Der zerbrochne Krug: 91 |
Uitgever | Reclam, Philipp |
Bladzijden | 96 |
Publicatie | Een onbekend jaar |
Intrige: Die Uraufführung von Heinrich von Kleists Lustspiel 'Der zerbrochne Krug', die unter der Leitung vo...
Partituur | 4.2 |
Auteur | Femina, Jerry Della |
Titel | From Those Wonderful Folks Who Gave You Pearl Harbor: Front-Line Dispatches from the Advertising War |
Uitgever | Canongate Books Ltd. |
Bladzijden | 288 |
Publicatie | Een onbekend jaar |
Intrige: A sharp, funny and deliciously gossipy guide to the glory days of advertising in 1960s New York - an...
Partituur | 4.7 |
Auteur | Miller, Donald |
Titel | Miller, D: Building A Story Brand: Clarify Your Message So Customers Will Listen |
Uitgever | Harper Collins Publ. USA |
Bladzijden | 240 |
Publicatie | Een onbekend jaar |
Intrige: De bestsellerauteur van de New York Times, Donald Miller, gebruikt de zeven universele elementen van...
Partituur | 4.6 |
Auteur | Buonaguidi, Dave |
Titel | Blah! Blah! Blah!: Memories and advice from one of British advertising's mavericks |
Uitgever | Whitefox Publishing Ltd |
Bladzijden | 272 |
Publicatie | Een onbekend jaar |
Intrige: Work hard - be nice to people - play ping pong. (Shamelessly stolen from Anthony Burrill.)...
We hebben 7 auteurs van boeken over reclame genoemd en hieronder geven we een overzichtstabel van de schrijvers.
Auteur | Boeken |
---|---|
Ogilvy, David | 1 |
Barry, Pete | 1 |
Keller, Gottfried | 1 |
Kleist, Heinrich von | 1 |
Femina, Jerry Della | 1 |
Miller, Donald | 1 |
Buonaguidi, Dave | 1 |
In onze selectie vindt u 7 boeken over reclame, met elk de titel, uitgever, publicatiedatum en een score van 1 tot 5 sterren.
Onder de boeken over reclame, lees je misschien Blah! Blah! Blah!: Memories and advice from one of British advertising's mavericks, gepubliceerd in Een onbekend jaar door Buonaguidi, Dave. Lees het verhaal en bekijk hier de aankoop.
Gezien 7 boeken over reclame, zou je kunnen beginnen met het lezen Confessions of an Advertising Man van de auteur Ogilvy, David, gepubliceerd in Een onbekend jaar door Oldcastle Books Ltd.
Liefhebbers van Boeken over reclame doen over het algemeen onderzoek naar gerelateerde zaken.
In de lijst staan aanbiedingen voor boeken over reclame al afgeprijsd of met een voordelige prijs van een paar euro om online te kopen.
Als je wilt begrijpen uit welk boek over reclame je moet kiezen uit de vele titels die over hetzelfde onderwerp gaan, kun je de beste recensies lezen van lezers die dat boek in het verleden al hebben besteld.
Het lezen van reviews zorgt ervoor dat je een slimme keuze maakt om het boek te kopen dat het beste bij jouw voorkeuren past.
Vind gemakkelijk alle aanbiedingen voor boeken over reclame waarin u mogelijk geïnteresseerd bent en lees de reviews van andere lezers voordat u een boek bestelt, zelfs als het laag geprijsd is of in de top 10 van een ranglijst staat.
Uiteraard is ons advies om niet te stoppen bij de boekomslag, maar ook om te kijken naar het aantal pagina’s om te beslissen of je genoeg tijd hebt om het te lezen en ook de naam van de auteur te controleren als je specifieke voorkeuren hebt.